SYYSKOKOUS

Aika: 27.11.2020 klo 18:00
Paikka: Teatterihotelli Riihimäki, Hämeenaukio 1, 11100 RIIHIMÄKI (kävelymatka rautatieaemalta).

Tervetuloa Kanta-Hämeen yksityisalat JHL ry 736 sääntömääräiseen syyskokoukseen.

Kokoukseen osallistujille yhdistys tarjoaa klo 19:00 Jukka K & The Box -Show (n. 2h, sis. väliajan).

Sitovat ilmoittautumiset teatterin vuoksi 26.10.2020 mennessä yhdistys736@gmail.com.

Liki 20 vuotta estradeja valloittanut dragartisti Jukka K. tarjoilee showssaan lumoavan artistikattauksen aina Dolly Partonista Lady Gagaan ja Paula Koivuniemestä Laura Voutilaiseen. Kaksi tuntisessa showssa nähdään upea lähes 50 hahmon tykitys ulkomaisia tähtiartisteja sekä hillitön kotimaisten artistien kattaus. Illan aikana muun muassa Tarja Halonen piipahtaa kertomassa kuulumisiaan sekä nähdään kuinka Liza Minellin vieroitus etenee.
Tätä huumorin ilotulitusta vauhdittaa nuori, komea ja räjähtävän energinen The BOX -tanssiryhmä koreografinaan Sebastian Wennström. Nämä upeat tanssijakundit ovat tuttuja mm. ”Maailma on tehty meitä varten” -musikaalista. Tässä showssa Jukka K. saa penkkisi kastumaan ja The BOXin kundit sukat jaloissasi pyörimään. Hyppää mukaan hulvattoman huumorin ja spektaakkelimaisen showviihteen ilotulitukseen!